Tilaaminen
Tilaaminen

Yhteys
Maksaminen

Yhteys
Toimitus

Yhteys
Palautus

Yhteys
Asiakaspalvelu

Yhteys
Yhteystiedot

Käyttöehdot

Suomen Ratsutarvike (2601792-7) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja Eurooppaan. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (poikkeuksena Ahvenanmaa, jonne tilaukset toimitetaan ilman arvonlisäveroa).

Mikäli käyttöehdoissamme jäi jokin asia epäselväksi, niin ota yhteyttä ja selvitetään asia yhdessä!

Tilaaminen

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan ostoskori -toiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt verkkokaupan käyttöehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Tilaus vaatii sähköpostiosoitteen, jonne tilauksesta lähetetään tilausvahvistus heti maksusuorituksen läpimenon jälkeen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet, hinnat ja toimituskulut. Mikäli et saa heti tilausvahvistusta, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista myös katsoa roskakori, välillä tilausvahvistus voi mennä roskapostin mukaan suoraan roskakoriin!

Mikäli olet uusi asiakas, voit luoda itsellesi asiakastilin. Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa. Klikkaa sivun yläreunassa Kirjaudu sisään -painiketta. Tämän jälkeen aloita tilin luominen syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja painamalla luo tili -painiketta. Asiakastilin luomisen etuna on -5% alennus kaikista tuotteista. Tämä -5% alennus näkyy suoraan tuotteissa, kun käyttäjä on kirjautunut kauppaan. Tässä kanta-asiakas alennuksesta ei ole erikseen mainintaa ostoskorissa. Asiakassivuilta löydät nykyiset tilauksesi, tilaushistorian ja voi päivittää omat tietosi. Huom! Kampanjoiden aikana -5% alennus voi sisältyä suoraan alennukseen.

Verkkokaupasta voit tilata myös ilman kirjautumista ja rekisteröitymistä.

Poikkeukset eri kampanjoissa

Kampanjoissa sovelletaan poikkeusehtoja (Varastontyhjennys, pihamyynti ja Black Friday). Kampanjoissa tarjous- ja kampanjatuotteita on rajoitettu erä. Pidätämme oikeuden rajoittaa tuotteiden kappalemääräistä myyntiä asiakaskohtaisesti. Tuotteita ei voi ennakkovarata myymälöistä tai verkkokaupasta. Kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi tilausmäärästä johtuen.

Maksaminen

Maksaminen

Maksaminen Visma Pay:n kautta

Maksaminen Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:

Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

paypal maksutapaMaksaminen PayPalin kautta

Voit maksaa ostoksesi PayPal kautta nopeasti ja turvallisesti. Sinut ohjataan ostotapahtumasta suoraan PayPaliin. Mikäli olet jo PayPal-asiakas, kirjaudut sisään PayPalin käyttäjätunnuksillasi ja vahvistat maksun tilisi saldolla tai tiliisi liitetyllä maksu- tai luottokortilla.

Mikäli olet uusi asiakas PayPalissa, voit avata itsellesi PayPal-tilin ja vahvistaa maksun sen jälkeen.

Lahjakortit ja alennuskoodit

Lahjakortit ovat käytettävissä sekä verkkokaupassa tai myymälässä. Lahjakortista ei saa rahaa takaisin. Lahjakortin käyttö verkkokaupassa onnistuu syöttämällä lahjakortissa oleva henkilökohtainen koodi, ostokorissa sille varattuun kenttään. Lahjakortteja sekä alennuskoodeja ei voi käyttää kuin yksi etu per tilaus. Mikäli olet voittanut lahjakortin kilpailussa tai arvonnassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin aktivoimme lahjakortissa olevan koodin ennen käyttöä.

Toimitus

Toimitus

Verkkokaupan tilauksia toimitetaan joka arkipäivä, Postiin useita kertoja päivässä, Matkahuoltoon, kerran päivässä. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Lähetämme myös erillisen ilmoituksen, kun tilatut tuotteet lähtevät matkaan.

Toimitamme tuotteet Postin tai Matkahuollon pakettilähetyksenä. Jokainen paketti saa seurantakoodin, jonka avulla toimituksen etenemistä voi seurata Postin tai Matkahuollon seurantapalvelun kautta. Ilmoitamme myös sähköpostitse paketin lähdettyä matkaan.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Jos olet valinnut toimitustavaksi liikkeestä noudon, ilmoitamme sinulle soittamalla tai tekstiviestillä kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Huom! Noutamattomista lähetyksistä perimme tilaajalta 20€ toimituskustannukset. Mikäli olet estynyt hakemasta tilausta tai et sitä enää tarvitse, niin ilmoita siitä aina asiakaspalveluumme. 


Postipaketti (Posti Economy 16)
6,90 €
Posti Economy 16 toimittaa paketin lähimpään postitoimipisteeseen noudettavaksi. Paketti on noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä klo 16 mennessä. Mikäli olet antanut tilauksen yhteydessä puhelinnumerosi, saat saapumisilmoituksen myös tekstiviestinä. Voit seurata lähetysten etenemistä Postin lähetyksenseurantasivulla:
http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/index.html

Postipakettien säilytys Postissa
Posti säilyttää paketteja yhden kalenteriviikon eli 7 päivää, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle. Postin palvelunumero yksityisille 0200 71000 (pvm, mpm) tai yrityksille 0200 77000 (pvm, mpm).


Matkahuolto
6,90 €
Voit itse valita bussilähetyksen tai lähellä toimituksen haluamaasi toimipisteeseen, rehut lähetämme aina bussilähetyksenä.
Toimitus: Matkahuolto ja Matkahuolto-asiamies  Nouto: Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, Siwa, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipisteet. Voit seurata Matkahuollon kautta paketin etenemistä: https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta/

Rehutilaukset Matkahuollon kautta
Alkaen 6,90 €
Rehutilauksen toimituskulu määräytyy tilattavien säkkien painon mukaan. Ilmainen toimitus (150€) ei koske rehuja.

Lähetykset
Tilaukset toimitetaan yhdessä lähetyksessä. Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan, kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla.  Poikkeuksellisissa tapauksissa lähetämme puuttuvan tuotteen jälkitoimituksena, veloituksetta.

Palautukset, hyvitykset ja vaihdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit vaihtaa tai palauttaa osan tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Voidaksesi käyttää palautusoikeutta sinun tulee 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta tehdä asiakaspalautus. Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on saapunut vastaanottajalle tai lunastettu Postista tai Matkahuollosta.

Asiakaspalautus on ilmainen, mikäli vaihdat palauttamasi tuotteen toiseen kokoon tai väriin. Asiakaspalautus on maksullinen (6.90€) mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita palautuksesta aina sähköpostilla tai soittamalla. Muista ottaa talteen kuitti kun lähetät tuotteet takaisin. Palautuslähetys saattaa olla matkalla jopa 14 päivää.

Hyvitykset tehdään sähköisesti Bamboran kautta. Saat Bamboralta linkin sähköpostiin, jolla olet rekisteröitynyt verkkokauppaan. Linkkiä klikkaamalla sinulle avautuu hyvityslomake, jonne voit syöttää tilinumerosi. Näin sinun ei tarvitse lähettää meille erikseen mitään tietojasi. Hyvityksiä tehdään tiistaisin sekä torstaisin. Mikäli et saa sähköpostia, niin ota yhteyttä: palautukset@suomenratsutarvike.fi.

Liitäthän palautukseen tilauksesi yhteydessä tulleen palautuslomakkeen, josta selviää palaututettava tai vaihdettava tuote sekä mahdollinen syy. Mikäli vaihdat tuotetta, merkitse myös tuote, johon haluat vaihtaa. Sinulla on myös mahdollisuus saada palautusta vastaava summa alennuskoodin muodossa verkkokauppaamme. 14 vuorokauden ylimenevät palautukset palautetaan lahjakorttina verkkokauppaamme. Myös alennustuotteiden hyvitykset tehdään lahjakorttina. (koskee ns. outlet /ale ale tuotteita, joissa on 20% tai isompi ale)

..

Viallinen tuote

Mikäli saat meiltä tilauksen yhteydessä viallisen tuotteen tai tuote menee rikki normaalissa käytössä, niin ota tuotteesta kuva ja lähetä se meille osoitteeseen info@suomenratsutarvike.fi. Ennen kuvan ottamista, puhdista tuote hyvin! Liitä mukaan myös tieto, koska tuote on ostettu ja miten tuote on mennyt rikki. Näillä tiedoilla pystymme hakemaan hyvitystä tuotteen valmistajalta. Valmistajilla on erilaisia takuu ja vaihtomenetelmiä, joiden mukaan tuotteet kuvataan tai lähetetään takaisin tehtaalle. Viallisten tuotteiden käsittely tehdään arkisin klo 10-17 välisenä aikana.

..

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan, erikseen tilataan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Myös rehut, lisäravinteet ja hoitotuotteet (nesteet) eivät ole palautettevia tuotteita.

..

Palautus Matkahuollon kautta
Voit jättää paketin mihin tahansa lähimpään matkahuollon toimipisteeseen mukaanlukien Siwat, Valintatalot jne. Paketin päälle alla olevat tiedot:

Asiakaspalautus 9516234

Suomen Ratsutarvike
Pitkämäenkatu 6
20250 Turku

Palautus Postin kautta
Voit jättää paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Lisää paketin päälle alla olevat tiedot:

Asiakaspalautus 641694

Suomen Ratsutarvike
Pitkämäenkatu 6
20250 Turku

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Voit ottaa meihin yhteyttä monella eri tapaa. Viestiä jättäessä muista laittaa mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen tilausnumero, mikäli haluat lisätietoja tilauksesta.

Chat -palvelussa sekä puhelimessa on ajoittain ruuhkaa, pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.

Sähköposti: info(at)suomenratsutarvike.fi

Puhelin: +358 45 3580889

Yhteydenottolomake: Klikkaa tästä lomakkeeseen

Viesti Facebookin kautta: Facebook.com/suomenratsutarvike

Viesti Chatin kautta: Verkkokaupan Chat -palvelu

Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja helpon mahdollisen ostokokemuksen. Jos et löydä jotain sivuiltamme tai haluat lisätietoja, niin ota yhteyttä!

Yhteys

Yhteystiedot ja myymälä Turussa sekä Vantaalla

Myymälämme toimii Turussa Manhattanin ostoskeskuksen takana sekä Vantaan Petikossa. Molemmat myymälämme ovat avoinna normaalisti arkisin: ma-pe 10-18, ja lauantaisin 10-15. Pyhäpäivinä, jouluna sekä kesälomien aikana myymälämme voi olla avoinna poikkeavasti, joten varmista ajat yhteystiedot -sivulta (klikkaa alla olevaa linkkiä), Facebookista tai Googlen hakupalvelusta.

Myymälässämme saat laadukasta pavelua ammattitaitoiselta henkilökunnaltamme. Etsitään ratkaisu yhdessä!

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: 045 3580889, sähköpostilla: info@suomenratsutarvike.fi tai käyttää chattiä. Pyrimme auttamaan ja palvelemaan mahdollisimman nopeasti. Välillä myymälässämme on ruuhkaa ja näin emme voi aina vastata heti. Viestin jättäminen auttaa myös meitä eli pystymme hieman ennalta etsimään tietoa, ennen yhteydenottoa.

Valikoima myymälässämme on suppeampi kuin verkkokaupassamme. Tuotteet liikkuvat myymälässä nopeasti eli, mikäli etsit tiettyä tuotetta verkkokaupasta alkuviikosta, niin loppuviikolla tuote voi olla jo loppunut. Sesonkiaikana tuotteet voivat loppua kokonaan ja hetkellisesti emme saa niitä edes lisää nopealla toimituksella. Tässä ilmoitamme aina erikseen tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupan ja myymälämme yhteystiedot

Turku: Pitkämäenkatu 6, 20250 Turku
Vantaa: Petikontie 1A1, 01720 Vantaa

Klikkaa ja katso tarkemmat yhteystiedot ja myymälämme aukioloajat


Tuote on lisätty onnistuneesti tuotevertailuun!