Tilaaminen
Tilaaminen

Yhteys
Maksaminen

Yhteys
Toimitus

Yhteys
Palautus

Yhteys
Asiakaspalvelu

Yhteys
Yhteystiedot

Käyttöehdot

Suomen Ratsutarvike (2601792-7) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja Eurooppaan. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (poikkeuksena Ahvenanmaa, jonne tilaukset toimitetaan ilman arvonlisäveroa).

Mikäli käyttöehdoissamme jäi jokin asia epäselväksi, niin ota yhteyttä ja selvitetään asia yhdessä!

Tilaaminen

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan ostoskori -toiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt verkkokaupan käyttöehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Tilaus vaatii sähköpostiosoitteen, jonne tilauksesta lähetetään tilausvahvistus heti maksusuorituksen läpimenon jälkeen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet, hinnat ja toimituskulut. Mikäli et saa heti tilausvahvistusta, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista myös katsoa roskakori, välillä tilausvahvistus voi mennä roskapostin mukaan suoraan roskakoriin!

Mikäli olet uusi asiakas, voit luoda itsellesi asiakastilin. Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa. Klikkaa sivun yläreunassa Kirjaudu sisään -painiketta. Tämän jälkeen aloita tilin luominen syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja painamalla luo tili -painiketta. Asiakastilin luomisen etuna on -5% alennus kaikista tuotteista. Tämä -5% alennus näkyy suoraan tuotteissa, kun käyttäjä on kirjautunut kauppaan. Tässä kanta-asiakas alennuksesta ei ole erikseen mainintaa ostoskorissa. Asiakassivuilta löydät nykyiset tilauksesi, tilaushistorian ja voi päivittää omat tietosi. Huom! Kampanjoiden aikana -5% alennus voi sisältyä suoraan alennukseen.

Verkkokaupasta voit tilata myös ilman kirjautumista ja rekisteröitymistä.

HUOM! Yli 150€ tilaukset toimitamme ilmaiseksi! (Ostoksien summan pitää olla yli 150€, ilman toimitusmaksuja. Ostoskori näyttää ilmaisen toimituksen heti kun summa on ylittynyt.)

Maksaminen

Maksaminen

Maksaminen Bamboran kautta

Bambora maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.
 
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lahjakortit ja alennuskoodit

Lahjakortit ovat käytettävissä sekä verkkokaupassa tai myymälässä. Lahjakortista ei saa rahaa takaisin. Lahjakortin käyttö verkkokaupassa onnistuu syöttämällä lahjakortissa oleva henkilökohtainen koodi, ostokorissa sille varattuun kenttään. Lahjakortteja sekä alennuskoodeja ei voi käyttää kuin yksi etu per tilaus. Mikäli olet voittanut lahjakortin kilpailussa tai arvonnassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin aktivoimme lahjakortissa olevan koodin ennen käyttöä.

Toimitus

Toimitus

Tilauksia toimitetaan joka arkipäivä, Postiin useita kertoja päivässä, Matkahuoltoon, kerran päivässä. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-2 viikkoa. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, ilmoitamme aina arvioidun toimituspäivän. Lähetämme myös erillisen ilmoituksen, kun tilatut tuotteet lähtevät matkaan.

Toimitamme tuotteet Postin tai Matkahuollon pakettilähetyksenä. Jokainen paketti saa seurantakoodin, jonka avulla toimituksen etenemistä voi seurata Postin tai Matkahuollon seurantapalvelun kautta. Ilmoitamme myös sähköpostitse paketin lähdettyä matkaan.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Jos olet valinnut toimitustavaksi liikkeestä noudon, ilmoitamme sinulle soittamalla tai tekstiviestillä kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Huom! Noutamattomista lähetyksistä perimme tilaajalta 15€ toimituskustannukset.


Postipaketti (Posti Economy 16) 6,90 €
Tämä toimitustapa on edullisin toimitusvaihtoehto. Posti Economy 16 toimittaa paketin lähimpään postitoimipisteeseen noudettavaksi. Paketti on noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä klo 16 mennessä. Mikäli olet antanut tilauksen yhteydessä puhelinnumerosi, saat saapumisilmoituksen myös tekstiviestinä. Voit seurata lähetysten etenemistä Postin lähetyksenseurantasivulla:
http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/index.html
 
Matkahuolto  (voit itse valita bussilähetyksen tai lähellä toimituksen haluamaasi toimipisteeseen, rehut lähetämme aina  bussilähetyksinä) 6,90 €
Toimitus: Matkahuolto ja Matkahuolto-asiamies  Nouto: Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, Siwa, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipisteet. Voit seurata Matkahuollon kautta paketin etenemistä: https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta/

Postipakettien säilytys Postissa
Posti säilyttää paketteja yhden kalenteriviikon eli 7 päivää, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle. Postin palvelunumero yksityisille 0200 71000 (pvm, mpm) tai yrityksille 0200 77000 (pvm, mpm).

Lähetykset
Tilaukset toimitetaan yhdessä lähetyksessä. Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan, kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla.  Poikkeuksellisissa tapauksissa lähetämme puuttuvan tuotteen jälkitoimituksena, veloituksetta.

Palautukset ja vaihdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Voidaksesi käyttää palautusoikeutta sinun tulee 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta tehdä asiakaspalautus. Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on saapunut vastaanottajalle tai lunastettu Postista tai Matkahuollosta.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita palautuksesta sähköpostilla tai soittamalla.

Liitäthän palautukseen tilauksesi yhteydessä tulleen palautuslomakkeen, josta selviää palaututettava tai vaihdettava tuote sekä mahdollinen syy. Mikäli vaihdat tuotetta, merkitse myös tuote, johon haluat vaihtaa. Sinulla on myös mahdollisuus saada palautusta vastaava summa alennuskoodin muodossa verkkokauppaamme. 14 vuorokauden ylimenevät palautukset palautetaan lahjakorttina verkkokauppaamme.

..

Viallinen tuote

Mikäli saat meiltä tilauksen yhteydessä viallisen tuotteen tai tuote menee rikki normaalissa käytössä, niin ota tuotteesta kuva ja lähetä se meille osoitteeseen info@suomenratsutarvike.fi. Liitä mukaan myös tieto, koska tuote on ostettu ja miten tuote on mennyt rikki. Näillä tiedoilla pystymme hakemaan hyvitystä tuotteen valmistajalta. Valmistajilla on erilaisia takuu ja vaihtomenetelmiä, joiden mukaan tuotteet kuvataan tai lähetetään takaisin tehtaalle.

..

Palautus Matkahuollon kautta
Voit jättää paketin mihin tahansa lähimpään matkahuollon toimipisteeseen mukaanlukien Siwat, Valintatalot jne. Paketin päälle alla olevat tiedot:

Asiakaspalautus 9516234

Suomen ratsutarvike
Pitkämäenkatu 6
20250 Turku

Palautus Postin kautta
Voit jättää paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Lisää paketin päälle alla olevat tiedot:

Asiaskaspalautus 641694

Suomen ratsutarvike
Pitkämäenkatu 6
20250 Turku

HUOM! Mikäli palautuksen/palautuksien jälkeen tilauksen kokonaisarvo laskee alle 150 euron (ilmaisen toimituksen raja), asiakas maksaa tilauksesta normaalit toimituskulut.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Voit ottaa meihin yhteyttä monella eri tapaa. Viestiä jättäessä muista laittaa mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen tilausnumero, mikäli haluat lisätietoja tilauksesta.

Chat -palvelussa sekä puhelimessa on ajoittain ruuhkaa, pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti.

Sähköposti: info(at)suomenratsutarvike.fi

Puhelin: +358 45 3580889

Yhteydenottolomake: Klikkaa tästä lomakkeeseen

Viesti Facebookin kautta: Facebook.com/suomenratsutarvike

Viesti Chatin kautta: Verkkokaupan Chat -palvelu

Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja helpon mahdollisen ostokokemuksen. Jos et löydä jotain sivuiltamme tai haluat lisätietoja, niin ota yhteyttä!

Yhteys

Yhteystiedot ja myymälä Turussa

Myymälämme toimii Turussa Manhattanin ostoskeskuksen takana. Myymälämme on avoinna normaalisti arkisin: ma-pe 10-18, ja lauantaisin 10-15. Pyhäpäivinä, jouluna sekä kesälomien aikana myymälämme voi olla avoinna poikkeavasti, joten varmista ajat yhteystiedot -sivulta (klikkaa alla olevaa linkkiä), Facebookista tai Googlen hakupalvelusta.

Myymälässämme saat laadukasta pavelua ammattitaitoiselta henkilökunnaltamme. Etsitään ratkaisu yhdessä!

Voit ottaa yhteyttä suoraan myymälään puhelimitse: 045 3580889, sähköpostilla: info@suomenratsutarvike.fi tai käyttää asiakaspalvelun chattiä. Pyrimme auttamaan ja palvelemaan mahdollisimman nopeasti. Välillä myymälässämme on ruuhkaa ja näin emme voi aina vastata heti. Viestin jättäminen auttaa myös meitä eli pystymme hieman ennalta etsimään tietoa, ennen yhteydenottoa.

Valikoima myymälässämme on suppeampi kuin verkkokaupassamme. Tuotteet liikkuvat myymälässä nopeasti eli, mikäli etsit tiettyä tuotetta verkkokaupasta alkuviikosta, niin loppuviikolla tuote voi olla jo loppunut. Sesonkiaikana tuotteet voivat loppua kokonaan ja hetkellisesti emme saa niitä edes lisää nopealla toimituksella. Tässä ilmoitamme aina erikseen tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupan ja myymälämme yhteystiedot

Postiosoite: Pitkämäenkatu 6, 20250 Turku

Klikkaa ja katso tarkemmat yhteystiedot ja myymälämme aukioloajat


Product successfully added to the product comparison!